Info Pelanggan Air Selangor

Pengguna Selangor yang berpendapatan isi rumah RM4000 dan ke bawah boleh terus menikmati air percuma melalui pendaftaran antara 30 September hingga 31 Disember 2019. Any complaint submitted through this.


Pengurusan Air Selangor Helpline 15300

Perkhidmatan kami akan berdasarkan amalan kejuruteraan terbaik dengan mengambil kira.

. Kini Air Selangor menyediakan perkhidmatan bekalan air ke lebih daripada 23 juta akaun di Selangor Kuala Lumpur dan Putrajaya. Jelas bil air tertunggak atau bakal dipotong. Air Selangor juga menyediakan kemudahan Drop Box bagi penyerahan dokumen dan cek di kawasan Kaunter Khidmat Pelanggan.

Jika anda memerlukan sebarang bantuan atau pertanyaan sila hubungi Pusat Panggilan 15300 atau boleh juga disalurkan ke Help Centre melalui laman sesawang wwwairselangor. It is as another information and complaint channel in order to provide better services to water consumers of Selangor Kuala Lumpur and Putrajaya in line with todays technological advancement in Information Technology and Communication. Memberikan perkhidmatan air yang tiada tandingan kepada pelanggan domestik komersial industri dan pemerintah kami.

Info Pelanggan Air Selangor Get link. Sesama Mara SesamaMara is the overarching theme for Air Selangors corporate social responsibility CSR programmes for 2020. Pendaftaran baharu ini diperkenalkan dalam usaha penjajaran semula program air percuma yang dinamakan Skim Air Darul Ehsan bermula pada 1 Mac tahun depan.

Nyatakan jumlah dan peratusan pelanggan domestik yang menerima Skim Air Darul Ehsan SADE. Pengecualian bayaran bil air ini merupakan sebahagian daripada Program Bantuan Selangor Bangkit BSB yang telah diumumkan oleh Kerajaan Negeri Selangor. Untuk maklumat lanjut dan bantuan mengenai bekalan air pelanggan boleh menghubungi Air Selangor di talian 15300 WhatsApp ke 019-2800919 atau 019-2816793 media sosial Facebook Twitter dan.

PETALING JAYA Pengurusan Air Selangor Sdn. Daripada jumlah tersebut sebanyak 1055672 atau bersamaan 85 adalah akaun domestik. This is an official consumer portal from Pengurusan Air Selangor Sdn Bhd.

PENUTUPAN SEMENTARA KAUNTER KHIDMAT PELANGGAN AIR SELANGOR DI WILAYAH SEPANG. Air Selangor ingin memaklumkan Kaunter Khidmat Pelanggan Wilayah Sepang akan ditutup untuk kerja-kerja penyelenggaraan pada hari ini 12 Julai 2021 sehingga ke suatu tarikh yang akan dimaklumkan. Sehingga 31 Oktober 2021 sejumlah 1238314 akaun pelanggan Air Selangor iaitu bersamaan 49 dari 2544196 jumlah keseluruhan akaun pelanggan telah mendaftar e-Bil.

The programmes consist of grassroots initiatives to give back to surrounding communities and strengthen our ties with local communities residential associations local authorities and non-governmental organisations. Tetapi jika pelanggan merasakan bil air yang tinggi ini berpunca dari bacaan meter yang salah boleh menghubungi pihak Air Selangor untuk siasaatan lanjut. Hanya Join Telegram eCentral Anda Layak Terima RM150 Kredit eTunai.

Lebih 500000 pelanggan beralih ke e-Bil - Air Selangor by - admin on - 2247 KUALA LUMPUR 30 Jun -- Seramai 590625 atau 237 peratus pelanggan Pengurusan Air Selangor Sdn Bhd Air Selangor di Selangor Kuala Lumpur dan Putrajaya telah beralih kepada bil elektronik atau e-Bil setakat Disember 2020. 6 APRIL 2020. Para pelanggan akaun Domestik Kod Tarif 10 di Selangor yang terkesan akibat bencana banjir baru-baru ini.

Piagam Pelanggan JPS Negeri Selangor Kami akan menyediakan perkhidmatan profesional dan berkualiti dalam perancangan rekabentuk dan pelaksanaan program-program pengurusan banjir lembangan sungai zon pantai saliran mesra alam serta sumber air dan hidrologi. PROFIL EMPANGAN-EMPANGAN NEGERI SELANGOR. Air Selangor akan berikan pengecualian bayaran bil air bagi bulan Januari 2022 kepada.

Bil Air Tertunggak bermula 1 Februari 2016. Untuk pengetahuan anda anda boleh membuat pendaftaran Air Selangor melalui 2 kaedah. Pelanggan perlu mendaftar profil di Portal Pelanggan Air Selangor atau Aplikasi Telefon Bimbit Air Selangor melalui modul Pendaftaran.

Pelanggan yang telah mendaftar boleh mengakses senarai perkhidmatan berikut. Pelanggan yang gagal menjelaskan pembayaran bil air tertunggak akan diberi Notis Pemotongan Bekalan Air. Menyediakan bekalan air yang konsisten mencukupi dan mesra alam.

Oleh yang demikian semak syarat. Pelanggan yang menggunakan air Selangor boleh muat turun atau download serta masuk ke laman web crisportalairselangor ini untuk melakukan sebarang transaksi berkaitan air di Selangor. Para pelanggan dinasihatkan ke Kaunter.

Aduan gangguan bekalan air yang diterima melalui semua saluran interaksi Pusat Perhubungan Pelanggan Air Selangor termasuk Pusat panggilan perkhidmatan kaunter emel SMS aplikasi Air Selangor whatsapp dan saluran media sosial bagi tempoh 2018 hingga 2019 adalah seperti jadual dibawah. Sumber data diperolehi dari IWRIMS dan Kajian Review of the National Water Resources 2000-2050 and Formulation of National Water Resources Policy. Air Selangor turut memanjangkan pengecualian bayaran bil air in kepada para pelanggan dengan akaun Domestik yang terkesan di Kuala Lumpur.

Maklumat lanjut dan bantuan mengenai bil dan bekalan air boleh didapati dengan menghubungi talian 15300 Whatsapp ke 019-2800919 atau 019-2816793 ke laman sosial rasmi di Facebook FB. Hulu Selangor Sabak Bernam Sepang Hulu Langat Kuala Langat KlangShah Alam Kuala Selangor dan Gombak. Sebelum ini Air Selangor telah mengumumkan pengecualian bayaran bil bulan Januari 2022 bagi para pelanggan yang terkesan insiden banjir di Negeri Selangor dan Kuala Lumpur.

Kuala Lumpur Sejak Januari 2018 Pengurusan Air Selangor Sdn Bhd Air Selangor telah memperkenalkan bil air secara atas talian online atau e-BilPelaksanaan e-Bil ini seiring dengan program transformasi Air Selangor ke arah perkhidmatan secara digital bagi membolehkan para pelanggan mendapat bil air dengan lebih cepat dan mudah samada. Air Selangor dalam kenyataan hari ini. Air Selangor memberikan pengecualian bayaran bil air bagi bulan Januari 2022 kepada para pelanggan akaun Domestik Kod Tarif 10 di Selangor dan Kuala Lumpur yang terkesan akibat bencana banjir baru-baru ini.

Pusat Perhubungan Pelanggan Air Selangor telah dinaik taraf sepenuhnya dan kami amat teruja untuk memberikan kualiti pengalaman pelanggan yang lebih baik kepada anda. Bagi mengelakkan kesesakan dan mengurangkan kontak rapat di antara pelanggan dan petugas kami Air Selangor mengalakkan para pelanggan untuk membuat pembayaran secara atas talian online melalui. Premis kediaman yang menggunakan meter individu layak menerima air percuma sebanyak 20m3.

SHAH ALAM 27 SEPT. Di bawah Inisiatif Skim Peduli Rakyat Negeri Selangor SSIPR mereka yang berkelayakan boleh membuat semakan air percuma melalui Skim Air Selangor Darul Ehsan SADE.


Important Announcement On Customer Service Counters Operation Hours Air Selangor


Pengurusan Air Selangor Helpline 15300


Faq Air Selangor

Post a Comment

0 Comments

Ad Code